poniedziałek, 18 maja 2015

Warsaw is beautiful city ...

Warszawa to piękne miasto.Zawsze tak myślałam.Uwielbiam spędzać czas w tym miejscu.Za każdym przyjazdem do Warszawy odkrywam co to nowe zakątki,nowe miejsca,o których nigdy nie miałam pojęcia.To jest fajne.Czy to jest dzień,czy noc zawsze w tym miejscu jest mi dobrze.Warszawa ma w sobie coś ,co przyciąga ludzi .Taki urok ,od którego nie możemy się uwolnić.Kurcze piszę o tym miejscu, jakby było dla mnie czymś naprawdę bliskim.Mimo ,że mieszkam ok. 40 km od tego miasta, lubię do niego wracać. Warszawa jest miejscem bardzo zatłoczonym ,jak dobrze wiecie.Mimo korków ,wrzasków... jest jednak bardzo przyjemnym miejscem.

Kilka dni temu byłam w takim miejscu obok Pałacu Kultury (w pobliżu ulicy Emilii Plater) ,który nie wiem dlaczego ,i z jakich przyczyn nazwałam 'tropikiem' haha ten park od razu mi się z tym skojarzył,i tak zostało.W samym środku właśnie znajduje się fontanna ,przy której oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć ! :D



















Byliście kiedyś w Warszawie?



7 komentarzy:

  1. tak bardzo chciałabym tam pojechać :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam w Warszawie i to nie raz :D
    ps.masz cudowne buty!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdj, ja tam jeszcze nie byłam :/

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Warszawę :))

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że tak. najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń