sobota, 2 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia 2015

Hej ,
Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami kwietnia.Bardzo lubię tego typu posty,ponieważ w ten sposób podsumowuję co się działo w danym miesiącu.
Obiecałam ,że posty będą się pojawiały częściej ,więc działam ! ;D
Zaczynamy :)


Ulubieńcy kosmetyczni <3


Pomadka Very Me Lipmania Oriflame (21260)
W tym miesiącu korzystałam z niej niemal codziennie.Ma piękny różowy kolor i wspaniale nawilża usta :)



                                         

Avon,ColorTrend ,Perfect and Hide Concealer(Odcień:LIGHT )
Korektor ,który doskonale kryje niedoskonałości .Jak najbardziej się u mnie sprawdził :)



MUZYKA 


Hans Solo -Dopóki jestem

                                           

Bardzo motywująca piosenka.Gdyby nie moja siostra cioteczna,to chyba nigdy bym o niej nie słyszała :33



Di Dżej Mietek -Nie mogę Cię zapomnieć

                                           

Świetna piosenka ! Uwierzcie ,nie można się od niej oderwać,tak jak  i w moim przypadku.Nucę ją caały czas <3




FILMY 


Ten film oglądałam  na lekcji religii ,od razu mi się spodobał .W wolnym czasie polecam obejrzeć :)



Do tego filmu zajrzę na pewno nie raz.Jest wspaniały ,poruszający ... i uwaga bardzo drastyczny. Je dnak warto zwrócić na niego uwagę.Jeśli go jeszcze nie widzieliście koniecznie musicie to nadrobić ! 



KSIĄŻKI 



Jedne z najlepszych książek jakie czytałam typu fantasy .Są baardzo wciągające i trzymają w napięciu .Mam nawet w planach zakupić kolejne dwie części tej trylogii ,czyli Zbuntowana i Wierna.Do do tych, serdecznie polecam  ! ;D




I to by było na tyle :)
A jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca Kwiecień ? 



                                           

14 komentarzy:

  1. Super post, uwielbiam ulubieńców!
    Co do Niezgodnej - mam zamiar ją przeczytać w najbliższym czasie. <3

    ♥ Kochać Znaczy Blogować ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post:) lubię takie ;)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie mam swoich ulubieńców ale twoi są bardzo fajni
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję obejrzeć film Bóg nie umarł, slyszalam wiele pozytywnych opinii.
    Zapraszam do mnie na nowy post! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, musiałabym wypróbować ten korektor z Avon. Wygląda ciekawie ;) Moim ulubieńcem kwietnia musi być szminka MUA Lilac Belle. Świetny liliowy odcień, a zapłaciłam około 5zł więc jest to szok :)

    Obserwuję :)

    http://chilling-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę pomadkę very me z Avon, a miasto 44 to cudowny film :)
    http://vickey1444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie również dobrze się sprawdza ten kolektor
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post! Zapraszam do nas http://kochajzyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajni ulubieńcy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Czekam na kolejnych ulubieńców :) Zapraszamy na naszego bloga pojawił się nowy post :)
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, też czytałam i oglądałam Niezgodną! KochamKochamKOCHAM! Bardzo mi przypomina Igrzyska Śmierci, ale to przecież w niczym nie przeszkadza, można kochać oba :D
    Pozdrawiam :D

    www.krachszaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam pojechać do kina na "Bóg nie umarł", ale jakoś nie było okazji, za to byłam na Zbuntowanej.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń