piątek, 1 maja 2015

Gdzie jest wiosna ?

Cześć ! ;)
Czy tylko u mnie pogoda jest taka paskudna ,że nie chce się wychodzić z domu  ? Kurcze, jeszcze kilka dni temu świeciło słońce ,było tak pięknie,a dziś ... pada ,pada i pada ,a nawet zbiera się na burzę.Najgorsze właśnie jest to jak się z czegoś tak bardzo cieszysz i nagle to się kończy.Nie mogę tego przeboleć ,ale mam nadzieję ,że pogoda w końcu się poprawi .

Te ostatnie dni były dla mnie dość takie luźne ,powiedziałabym.Od czasu ,jak skończyły się egzaminy mamy co prawda mniej prac domowych,ale niestety sprawdzianów nie da się odłożyć.Jeszcze tylko niecałe dwa miesiące i wakacje ...więc co,odliczamy ! ;D
W poniedziałek miałam jechać na dzień otwarty do szkoły,ale wyszło jak zwykle hihi zrezygnowałam i razem z koleżanką 'szwędałyśmy' się po centrum Warszawy.Było zajebiście ,zresztą jak zawsze.Uwielbiam to miasto,uwielbiam w nim przebywać i odkrywać nowe zakątki tego miejsca.









Wczoraj ogólnie nocowałam u przyjaciółki,zrobiłyśmy ognisko,posiedziałyśmy ,pogadałyśmy .Było cudownie.Takie wieczory/noce lubię.Ten czas spędzony z bliskimi,to najlepsze co może być.




+Czy tylko mi się wydaje,że dziś sobota ? :D



Teraz zapraszam Was do posłuchania całkiem fajnego kawałka.Jest to zupełnie nowa wokalistka ,którą właściwie niedawno poznałam(w sensie jej piosenki ,covery) .Wszystko zaczęło się od tej piosenki ,spodobała mi się i od razu po obejrzeniu ,weszłam na jej kanał na yt i przesłuchałam kilka jej coverów.Jestem pod mega wielkim wrażeniem jej głosu.Coś czuję ,że niedługo zrobi się o niej dość głośno :))






COVERY

        


                                              



Trzymajcie się ! <3

25 komentarzy:

  1. Też po egzaminach mam luzy ;)
    oo uwielbiam głos Sylwii! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda okropna,do tego jestem chora.♥ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wracaj jak najszybciej do zdrowia ! <3

      Usuń
  3. ciągle pada, eh nie cierpię tej pogody.
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raz pada, raz cieplutkoo :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecień plecień, bo przeplata... dzisiaj sprawdza się to idealnie... choć przed chwilą wyszło u mnie słonko :)

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz i zostaję na dłużej :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER POST

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie piękne zdjęcia! *.* U nas też nie ma wiosny! Ciągle pada ;'(
    Miłego wieczorku:))
    http://style-and-smilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ;)
    Obserwacja ? :)
    zapraszam do mnie
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Obserwuję a ty? :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Zostaje tu na dłużej. Ja dopiero zaczynam jak chcesz to wpadnij do mnie: http://lifeisbeutiful14.blogspot.com/p/wspopraca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dziękuję bardzo <33 Oczywiście ,że wpadnę :)

      Usuń
  13. Świetny blog! Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wiosna była ale się skończyła ;/ Cudowny blog!
    Zapraszam do mnie na nowy post! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam kowalskakinga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog, warto się rozejrzeć. bede śledził !



    Prowadzę swojego bloga na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń