sobota, 13 grudnia 2014

CHRISTMAS TAG

Hej :**
Ten tydzień minął mi bardzo intensywnie .Na szczęście już po testach ;3 Powiem tak ,najlepiej wypadł mi polski ,wos,geografia ,zaś najgorzej matematyka i język angielski.Spodziewałam się lepszego wyniku z języka angielskiego ,ale cóż ...Dziękuję za wszystkie kciuukasy od Was <3 Na pewno mi pomogły :* No więc dziś się wzięłam za takie małe sprzątanie ,bo czas najwyższy przygotowywać się do świąt ! Jutro wybieram się na "świąteczne zakupy",bo jeszcze nie kupiłam  prezentów ah ja taka ogarnięta ;3  A Wy macie już kupione prezenty?  :D

Dziś taki świąteczny Tag,wiem ,że u mnie jest ich bardzo dużo ,ale to dlatego ,że je lubię i mam nadzieję ,że Wy też :) Zapraszam do czytania :**

1.KIEDY ZACZYNASZ PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT?
Przygotowania do świąt zaczynam tydzień przed świętami .Zalicza się do tego kupowanie prezentów ,dekorowanie ,zaś choinkę ubieram kilka dni przed :)

2.POSIADASZ KALENDARZ ADWENTOWY ?
Właściwie to nigdy go nie posiadałam :)

3.JAKIE SĄ TWOJE ULUBIONE FILMY ŚWIĄTECZNE?
U mnie tradycyjnie KEVIN ! <3


4.JAK WYGLĄDAJĄ ŚWIĘTA W TWOIM DOMU  ?
Jedzenie ,jedzenie i jeszcze raz jedzenie ! hahah ! A oprócz tego dzielenie się opłatkiem,czekanie na Wigilię,otwieranie prezentów ,pasterka :D

5.CO NAJBARDZIEJ LUBISZ W ŚWIĘTACH BOŻEGO NARODZENIA ?
Najbardziej lubię tą świąteczną atmosferę ,kupowanie prezentów ,ubieranie choinki ;3

6.JAKĄ BĘDZIESZ MIEĆ CHOINKĘ W TYM ROKU ? 
Z tego co wiem to sztuczną ;3

7.JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY ZAPACH ŚWIĄTECZNY?
Mój ulubiony zapach świąteczny to zapach potraw świątecznych,mandarynek,ciast :D

8.JAKI KOLOR LAMPECZEK CHOINKOWYCH NAJBARDZIEJ LUBISZ ?
Najbardziej lubię te w kolorze złotym ,granatowym ;3

9.ODLICZASZ DNI DO ŚWIĄT ?
Niby tak,ale bardziej odliczam dni do przerwy świątecznej :)

10.ULUBIONY ZIMOWY LAKIER DO PAZNOKCI ? 
Na pewno jest to kolor czerwony ,który jak najbardziej kojarzy mi się ze świętami ;3 Oprócz tego kolor granatowy ,biały :)

             
                                 Mam nadzieję ,że Tag się podobał ;3 Ja już za chwilę wskakuje do                                                                     łóżka.Trzeba jutro wcześnie wstać ! :D 
                                                           Trzymajcie się :* paaa




16 komentarzy:

  1. tez bede miała sztuczną choinkę .. ale wolę prawdziwą

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zdecydowanie rządzi :D Jedzenie, jedzenie, jedzenie <3
    Skomentujesz ? http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak Kevin <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zawsze Kevin :D Tylko mi mandarynki nie kojarzą się ze świętami ? xD
    Chcę się powiadomić ,że zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards ! ;)
    Po więcej informacji zapraszam tu :
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Kevin bokami już wychodzi :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie święta bez kevina to nie święta :D
    wpadnij do mnie zaczynam (zaobserwuj jeśli Ci się spodoba będę miała motywacje)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.Będzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział i odpowiesz na pytania :).Więcej informacji tutaj: http://magdasara.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy pisze "Kevin!" To ja też Kevin<3
    Miłe wykonanie tagu , może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też doliczam czas do przerwy światecznej ;) potrzebuję dłuzszej chwili niż weekend (zawalony nauką zresztą) na odpoczynek ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kevina nie da sie nie lubić!

    Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy kochają "Kevina" ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://otwarte-wrota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń