środa, 10 grudnia 2014

TESTY PRÓBNE

Cześć Wam :*


Dziś tak krótko i na temat ;3 Jak wiecie jestem w trzeciej gimnazjum ,dlatego czekają mnie ważne testy w przyszłym roku.Już teraz się do nich przygotowujemy i piszemy takie próbne testy.Wczoraj pisaliśmy polski ,historię i wos i co tu dużo mówić nie poszło mi aż tak źle ,to zdecydowanie łatwiejsze od takiej matematyki ;3 Dziś przedmioty matematyczno-przyrodnicze .Tu natomiast trochę gorzej ,tak mi się wydaje ,ale jak będzie to zobaczymy jutro sprawdzę sobie wyniki ;3 Jutro zaś język angielski .Mam nadzieję ,że pójdzie mi on jeszcze lepiej niż te co były dotychczas . Okej dużo nie będę się rozpisywać ,trzymajcie za mnie kciukii :D

                                                                                            byeee :*
 






19 komentarzy:

  1. No to zycze powodzenia ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie,powodzenia na testach :)
    Twój blog przypadł mi do gustu, więc może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak najlepszego wyniku :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trzeciej i jestem w trakcie pisania testów Jutro angielski :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione ale powodzenia ! :D jak najlepszych wyników :*

      Usuń
  5. Trzymam kciukasy ;)


    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia!:))
    super blog, obserwuję :)
    Chciałam Cię poinformować ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Więcej informacji znajdziesz w tym poście>>> http://mysmilelile.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione powodzenia ! :D
    Pisałam te testy i niestety słabo mi poszły ;c ,ale podobno testy próbne są trudniejsze od tych końcowych ;)
    Obserwuję ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;3 U mnie nie nie było tak źle ,jednak najgorzej wypadła mi matematyka i język anielski ;3

      Usuń
  8. powodzenia na testach, bedzie dobrze!
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i ogólnie miło tu :) Obserwacja za obserwacje ? http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAM:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak pisaliśmy próbne :D Znaczy się w tych samych dniach ;)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno dobrze Ci poszło!
    mnie to niestety czeka w przyszłym roku :/

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń