poniedziałek, 8 grudnia 2014

Moja Lista Życzeń

Hejoo !
No i tak to ,zaczęliśmy kolejny tydzień szkoły .A do świąt już naprawdę niewiele a dokładnie dwa tygodnie i kilka dni ;3 Postanowiłam pokazać Wam dziś ,kilka rzeczy,które chciałabym dostać od " Świętego Mikołaja" pod choinkę. Na pewno wszystkiego nie dostanę ,ale może może kto wie,ale pomarzyć można prawda?


  • Na początku zacznę od książki,o której zrobiło się naprawdę głośno,widuję ją prawie na każdym blogu,facebooku czy nawet instagramie .Jest to książka pod tytułem :



Wydaje się być naprawdę ciekawa ,z tego co zauważyłam właśnie u innych osób,dlatego na miłe spędzenie czasu idealna <3


  • Kolejną rzeczą jest zwykła czarna torba.Jest to teraz dla mnie wielki problem,ponieważ jak gdzieś jadę to nie mam w co włożyć swoich potrzebnych rzeczy.Byłabym bardzo zadowolona ,gdybym znalazła taką torbę pod choinką ;3 Nie koniecznie taką jak ze zdjęcia :)



  • Następną rzeczą jaką chciałabym dostać to Etui do telefonu,które zostało zaprojektowane przez samego Dawida Kwiatkowskiego.Jest to zwykłe czarne etui ,z napisem " I'm a selfie killer" dosłownie tłumacząc"Jestem zabójcą selfie? " heh tak mi się wydaje. Mi osobiście się ona podoba a Wam ? 



  • Jeśli chodzi o ubrania fajnie by było dostać tę oto koszulę :



Jakiś czas temu sama planowałam zakup tej koszuli(nawet ją przymierzałam) ,ale stwierdziłam ,że poczekam i może za jakiś czas ją sobie kupię ,albo poproszę właśnie na święta.Jest naprawdę cudowna <3

  • Koleją rzeczą jest czapka Beanie ,zwykła czarna z jakimś fajnym napisem :)



Mogłabym wymieniać jeszcze wiele wiele rzeczy ,ale pokazałam Wam te najgłówniejsze :) Oczywiście jak nie dostanę jakiegoś stąd to nic się nie stanie :) Uwierzcie, ja jestem zadowolona z każdego prezentu jakiego dostanę i to nie robi żadnej różnicy czy dostanę ten czy inny :) Aczkolwiek byłabym prze szczęśliwa ,gdybym dostała któryś z wybranych ;3

                                                          A Wy o czym marzycie w tym roku ? 
                                                                  
                                                                   Miłego Wieczoru :*
                                                  




7 komentarzy:

  1. koszula w kratkę <3

    ______________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLGOSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kratę i książka <3 Są one też na mojej liście :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://nikaandaleksis.blogspot.com
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulę w kratę taką mierzyłam w H&M ale jednak stwierdziłam, że na wieszaku wyglądała fajniej niż na mnie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zniszcz ten dziennik jest super, zamówiłam go jakiś czas temu i już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie! :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo spodobało mi się te etui ,tym bardziej ,że jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego *.*
    Ja nie mam pomysłów co bym chciała dostać ;>
    Obserwuję ;)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui Dawida, jak ja go koffam ♥♥♥♥ Śliczna ta koszula, ja za bardzo nie wiem co chcę dostać, ale może zrobię taką listę xD

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taką czarną czapkę z napisem forever young.
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    modoweinspiracjep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń