czwartek, 22 stycznia 2015

"Gdy jestem, nie dostrzegasz.Gdy znikam, łzy wylewasz"

Witajcie :)
W poście poprzedzonym cytatem pojawiło się wiele pozytywnych opinii i komentarzy.Dziękuję Wam bardzo ♥ Był to pierwszy tego typu post .Nie spodziewałam się,że tak Wam przypadnie do gustu.Ale to dobrze..Poprosiliście mnie o więcej takich postów tematycznych.Obiecuję,że na moim blogu pojawi się ich więcej.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami przemyśleniami ,z tekstu mianowicie "Gdy jestem, nie dostrzegasz.Gdy znikam,łzy wylewasz"  Usłyszałam go w piosence,która przypadkiem wpadła mi w ucho.I do dnia dzisiejszego gdzieś tam jest w moich myślach.Podam Wam ją na dole. Tekst początkowo mówi o miłości.Chłopak wraca do domu i widzi,że zniknęła jego druga połówka .Osoba ,bez której nie wyobraża sobie życia .Ma różne myśli.Dziewczyna nie odbiera od niego telefonów.Załamany, chce iść na miasto ,napić się.Tak zazwyczaj jest i w życiu.Jednakże"picie" nie jest najlepszym rozwiązaniem.Ale o tym kiedy indziej.Do czego zmierzam . . . gdy mamy kogoś bliskiego przy sobie ,kto zawsze jest w przy nas,zawsze i wszędzie.Zazwyczaj nie doceniamy tego,co on nam oferuje ,co daje nam od siebie .Gdy,jednak ta osoba, odchodzi ,zaczynamy rozumieć ,jak wiele  dla nas poświęciła ,a my nie zważaliśmy na to.Z początku nie dostrzegaliśmy tego ,ile pracy wkłada ,żeby było nam jak najlepiej.Czasu ,niestety nie da się cofnąć.Dlatego,należy postępować bardzo rozsądnie .To jest bardzo ważna rzecz w życiu każdego człowieka.Jako przykład mogę skorzystać z roli rodziców .Oni chcą dla nas jak najlepiej.żeby żyło nam się lepiej.Pomagają nam ,wspierają nas w trudnych sytuacjach.Pomyślcie teraz ,co by było,gdyby pewnego dnia jednemu z rodziców ,coś się stało,odeszło by od nas . . . popadlibyśmy w totalną rozpacz.Ale właściwie czemu ? Przecież i tak tego nie docenialiśmy.Dlatego,najważniejsze jest ,żeby pomagać tym rodzicom,jeśli nas o coś proszą.Gdyż któregoś dnia możemy ich stracić.Losu,nie możemy przewidzieć...Pamiętajcie o tym ..

Zapraszam do posłuchania :)



CO WY MYŚLICIE NA TEN TEMAT? :*


28 komentarzy:

  1. Masz racje, niestety doświadczyłam takiego przeżycia nikomu tego nie życzę. :( agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, czasami nie doceniamy tego co mamy, a później tego już nie cofniemy, tylko jak tu przewidzieć życie ? :(
    Trzeba doceniać to co sie ma

    Cieplutko zapraszam na rozdanie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/01/rozdanie-z-foli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą piosenkę i tez uwielbiam ten cytat

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka świetna , i to co napisałas tez , ja nie wyobrazam sobie takiej sytuacji w zyciu ,
    wpadnij do mnie jeśli masz ochotę byłoby mi miło
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się twój wpis. Niemal się wciągnęłam, a tu już koniec :P
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak, to zacznij u mnie i daj znać w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę :)
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny cytat i pot. Tak, dopiero po utracie kogoś doceniamy to co mieliśmy.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten cytat ;) Jednak człowiek wpada ze skrajności w skrajność i docenia to, co nie jest tego warte ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zyciowy cytat
    http://whinicte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już jakiś czas temu tą piosenkę i również ten cytat wpadł mi w ucho!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam tą piosenkę i po prostu się w niej zakochałam, a co do cytatu to jest boski :*
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałaś o wzajemnej obserwacji, ja już :)
    Jutro jadę na zimowisko, czekają mnie wspaniałe dni :)
    obserwuje :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten cytat no i oczywiście świetnie napisany post :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja staram się doceniać to co mam, a nie tylko marudzić i rozpaczać, że inni coś mają a ja nie...
    Pozdrawiam! :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nauczyłam się doceniać to co mam i żyć tak aby dążyć do celu i być szczęśliwą. Jest mi z tym 100 razy lepiej ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja staram się cieszyć każdą chwilą i tym co mam :D nie zawsze wychodzi, no ale ważne, że się staram
    może wspólna obserwacja ? :> http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tą piosenkę na pamięć i również się mi bardzo spodobała. Ja staram się , ale nie zawsze wychodzi ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny cytat :) I ta piosenka bardzo fajna,przypadła mi do gustu :)
    Bardzo fajny post !
    Pozdrawiam,
    Mój Blog -klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy cytat. Piosenka również bardzo fajna. :) Staram się cieszyć każdą chwilą, ale nie zawsze mi się to udaje.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń