piątek, 9 stycznia 2015

MAM SZESNAŚCIE LAT ?

Witajcie <3
Pewnie nie wiecie ,ale dziś obchodzę swoje 16-naste urodziny.Niesamowite jak ten czas leci .Jeszcze jakiś czas temu nauczyłam się jeździć na rowerze ,a teraz jestem w III gimnazjum i przede mną wybór nowej szkoły .Nawet nie zdajcie sobie sprawy, jakie to jest uczucie ,myśląc ,że za dwa lata będzie się osobą pełnoletnią.Kurcze ,ja już nie nadążam ...można by było powiedzieć,że "nie jestem taka młodziutka" ha ha (jakiś czas temu lekarz tak do mnie powiedział ).I wprawdzie to nawet się z nim zgodzę .Młodziutka nie jestem ,ale dorosła też nie.Można powiedzieć ,że jestem tak pośrodku haha ,no bliżej dorosłości ;3 Jeszcze pamiętam jak bałam się iść do szkoły ,a co dopiero ,że będę musiała wybierać szkołę..ahh sama nie wiem co mam o tym myśleć.Wiem na pewno,że resztę swojego dalszego życia ,chcę spędzić jak najlepiej,wykorzystać go w stu procentach ,być zadowolona z tego co robię ,żeby sprawiało mi to przyjemność :) Wiadomo,że w życiu należy skupić się na tym co się kocha ,bo chyba nie chcielibyśmy robić czegoś z przymusem ,czegoś co nas zupełnie nie interesuje .Dlatego zawsze i to zawsze będę powtarzać ,żeby spełniać swoje marzenia i jak to powiedziała pewna osoba " Marzenia się nie spełniają ,marzenia się spełnia ". Te słowa dają mi wiele do zrozumienia  i wielu przemyśleń.Mam nadzieję ,że po przeczytaniu tego zrozumiecie o co w tym tak naprawdę chodzi.Dobra koniec tego przemówienia hah ,przejdę do konkretów ;3 Z racji urodzin ,oczywiście zaniosłam do szkoły pełną torbę cukierków ,a przyszłam do domu z pustą torebką haha .Nie wnikajcie ;3 Po szkole razem z rodzicami i siostrą zamówiliśmy sobie pizze ,taką pyszną z Biesiadowa .Jak ja ją uwielbiam <3 I szczerze mówiąc tak minęły urodziny ;3 Bardzo ciekawie,wiem ,wiem .Jednakże jeszcze mam się wybrać z wujkiem do kina na jakiś fajny film i to właściwie tyle ;3
Czego chciałabym sobie życzyć z okazji urodzin? Na pierwszym miejscu stawiam zdrowie ,które jest najważniejsze,żebym w końcu wybrała szkołę ,bo jakoś nie mogę się za nią zabrać,żebym dobrze napisała testy gimnazjalne ,a o ocenach już nawet nie wspomnę hah .Żebym zawsze miała przy sobie wspaniałych ludzi ,którzy będą otaczać mnie pozytywną energią ,szczęścia ,które również przydaje się w życiu... i co by tu jeszcze dużo miłości ,przede wszystkim ,żebym tam znalazła tego jedynego haha :D I oczywiście spełniania najskrytszych marzeń :)
No to trochę się rozpisałam ,mam nadzieję ,że przeczytacie tą notkę do końca <3



Miłego Wieczoru !
Buziakiiii :***
Papapa :D





12 komentarzy:

  1. Troszkę spóźnione, wszystkiego najlepszego! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O 1 dzień się spóźniam, ale Wszystkiego najlepszego, niech wszystkie Twoje marzenia się spełnią <3

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto laaat!
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem w 3 gimnazjum i czeka mnie wybór nowej szkoły:) Wszystkiego najlepszego :)
    Obserwuję: noamilandia.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ! (spóżnione trochę XD)

    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń