poniedziałek, 16 lutego 2015

Cudowne rozpoczęcie tygodnia

Hej,
Dziś piszę do Was spod łóżka,obok gorąca herbatka,mnóstwo prochów,po prostu cudownie.Od wczoraj czuję się okropnie i nie mam na nic siły.Wprawdzie wszystko to zawdzięczam mojej młodszej siostrze,której zachciało się jeść kostki lodu,nigdy jej nie zrozumiem.Zawsze musi mnie zarazić,jestem taka zła.Nie wiem ile będę siedzieć w domu,ale też nie chcę mieć zaległości w szkole.Obiecałam sobie ,że nie będę opuszczać i zaniedbywać szkoły,ale co zrobić,przecież zdrowie jest najważniejsze.Niby tak się mówi...Poza tym do tego czasu nie chorowałam,dziwne,bo zawsze w zimę brało mnie choróbsko.Jednak codziennie zażywałam Rutinoscorbin i było okej.Niestety nie na długo,jak sami widzicie.Zapewne cały dzień przeleżę,przez telewizorem,z herbatą i będę kontynuowała czytanie książki,którą pożyczyłam od siostry ciotecznej.Nazywa się "Love,Rosie" Być może słyszeliście gdzieś ten tytuł,podpowiem,że jakiś czas temu,mogliście spotkać tą nazwę w kinie.Teraz już możecie spokojnie obejrzeć ten film w internecie,jeśli chcecie.No chyba,że już oglądaliście.Może się zdziwicie ,że ja czytam książki ? haha to do mnie nie podobne,Zawsze czytanie książek omijałam wielkim łukiem.Teraz się trochę zmieniło.Nie wiem czemu to zawdzięczam,ale cieszę się z tego.Natomiast jednym w moich postanowień noworocznych było czytanie większej ilości książek.Jak na razie jest dobrze,przeczytałam "Hobbita ",teraz "Love,Rosie" (która ma ponad pięćset stron,a jestem na około czterystu) i jeszcze dodam ,że mam ją od wczoraj.Tak się wciągnęłam,że wręcz nie mogę się odciągnąć.Nie mogę się doczekać ,żeby napisać Wam recenzję tej książki ;3
 Ps.Co do moich tak zwanych 'lekturek' lubicie je czytać? Wolicie ,żebym pisała dłużej? krócej ?Czy w ogóle ich nie pisać ? Napiszcie mi koniecznie w komentarzach,ponieważ muszę wiedzieć co dalej...czy pisać czy nie pisać.



Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że wyzdrowiejesz <3
    hahaha :D jak można zjeść kostki lodu ? :)
    pozdrawiam <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 hahaah moja siostra nie jest normalna :D

      Usuń
  2. Ja również jestem chora. Nie mogę w nocy spać, okropne. Życzę zdrówka! ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem chora, ale mam ferie, więc jakoś wytrzymuje haha :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ale masz farta,choć szkoda,że mimo ferii nie możesz wychodzić z domu :( Trzymaj się ciepło <3

      Usuń
  4. Ja już na szczęście mam chorobę za sobą. Ale ogólnie to u mnie cała szkoła chorowała w poprzednim tygodniu, więc i t ciebie choroba w końcu musiała dopaść :p

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ,no pewnie tak,choć w moim otoczeniu,też krąży jakaś epidemia :)

      Usuń
  5. Ja chorowałam w ferie :(

    www.blog017.blogspot.com
    Pomożesz mi dobić do 1400 obserwatorów ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Hobbita i Love, Rosie, chociaż to drugie czytałam jeszcze pod innym tytułem - "Na końcu tęczy", bardzo mi się podobało.
    Zdrowiej szybko!

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hobbit to zdecydowanie jeden z moich top 3 filmów!;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka! Ja dwa dni temu wygrałam z męczącą mnie grypą. ;C
    Hobbit jako książka podobał mi się,z filmem było juz gorzej ;))

    Mój blog-klik<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkiego powrotu do zdrowia:*
    Moze obs za obs ? Zapraszam tutaj ;))
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice review dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/lilac-and-white.html

    OdpowiedzUsuń