czwartek, 19 lutego 2015

'Love,Rosie' - film,książka(recenzje)

No,nareszcie mogę coś tu napisać.Szczerze,mam już dosyć tego leżenia w łóżku.Nie wychodzę z niego od poniedziałku haha :3 Nic nie pisałam,bo po prostu nie miałam sił,choroba tak mnie dobija...ale już nie jest tak źle,mam nadzieję,że w poniedziałek już pojawię się w szkole.Mam trochę zaległości i sprawdzianów do nadrobienia.
Dziś chciałabym Wam napisać recenzję książki jak i filmu 'Love,Rosie'.


Zacznę od książki.Większość osób twierdzi ,że książki są lepsze od filmów.Z tym zgadzam się w 100%.Tak też było w tym przypadku.Książka naprawdę ciekawa i pociągająca.Uwierzcie ,nie można się od niej oderwać,co świadczy od tym ,że przeczytałam ją w dwa dni.Opowiada o przyjaźni ,która tak naprawdę jest czymś więcej.Szkoda,że świadomość tego okazuje się na samym końcu...Dwoje przyjaciół,którzy poznali się w wieku pięciu lat.Przychodzi czas na rozłąkę,jedno z nich wyjeżdża,dzielą ich kilometry.W życiu ich obojga przychodzą dobre chwile,jak i złe.Nowe miłości,przyjaźnie...Nikt i nic nie jest w stanie zepsuć ich przyjaźni.Po kilkudziesięciu latach dochodzi do nich ,że są sobie przeznaczeni.Darzą się wzajemnym uczuciem,które ukrywali przez wiele lat.Niezwykle piękna książka.Jeśli chcecie znać wszystkie szczegóły,koniecznie do niej zajrzyjcie ,a nie pożałujecie <3

Jeśli chodzi o film,nie zawiodłam się .Jest równie świetny jak książka.Chociażby czasem wydawało mi się ,że niektórych rzeczy co były w filmie,nie było w książce.Ale to nic ,film i tak cudowny i w zupełności godny obejrzenia :)

Czytaliście tą książkę ? 
Luuub
Oglądaliście film? :)

14 komentarzy:

  1. Widziałam zwiastun i zakochałam się w tym filmie !
    Moja przyjaciółka mi go poleciła .
    Na pewno obejrzę w wolnej chwili bo obstawiam że warto !

    http://mycurlyworld7.blogspot.com/ Zapraszam :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być całkiem ciekawe, będe musiała zainteresować się chociażby samym filmem, bo ksiązek nie czytam :)
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam tego filmu, ale od dłuższego czasu zamierzam ;D może wreszcie się przekonam
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu chciałam go obejrzeć,i właśnie mam zamiar to zrobić :). Książki bardzo lubię czytać więc pewnie przy najbliższej okazji ją kupie :).
    Zapraszam do siebie :)
    martyna-martynkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Ja książki niestety nie czytałam ale w najbliższym czasie mam zamiar po nią sięgnąć, natomiast film jak najbardziej obejrzałam i bardzo mi się podobał. Zwłaszcza dlatego, że grała w nim moja ulubiona aktorka. :) Bardzo fajna recenzja!
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już czuję się nieco lepiej :) Książka jest fantastyczna <3 Dziękuję ,jeszcze raz :*

      Usuń
  6. Ja nie czytalam, ani nie ogladalam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to nadrobić koniecznie <3 naprawdę warto :)

      Usuń
  7. Ciekawa książka :) Filmu nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam, cudo ! :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcce ja przeczytac
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń