środa, 25 lutego 2015

Czas coś zmienić...

Każdy spotyka w swoim życiu moment,w którym mówi STOP ! Tak dalej nie może być...muszę coś w moim życiu zmienić ,żeby było inaczej,ciekawiej.Codzienna rutyna z czasem się nudzi.Mamy poczucie takiego zniechęcenia ,przygnębienia .Zmiany zawsze powodują radość,stajemy się pewniejsi ,nasze życie znowu nabiera sensu.Ten ,kto doświadczył jakiś zmian,na pewno wie o co chodzi.
Pewnie pomyślicie ,że zmieniłam fryzurę ,co najczęściej się zdarza.Ale nie ,wcale nic nie zmieniłam w swoim wyglądzie iii raczej nie będę zmieniać.Chodzi mi bardziej o rzeczy fizyczne ,psychiczne.W tym roku postanowiłam zmienić moje nawyki jeśli chodzi o zdrowy styl życia.Jeśli chodzi o ćwiczenia jest dobrze,naprawdę dobrze.Ćwiczę codziennie ,czasem z przerwami,ale ćwiczę.Moim najgorszym problemem są słodycze.Naprawdę ciężko mi z nich zrezygnować.Tym bardziej,że gdy mama wraca z zakupów ,zawsze spotykam szafkę zapełnioną jakimiś ciastkami,wafelkami,batonikami .Tłumaczy się ,że to dla gości,albo gdy komuś zachcę się coś słodkiego.To rozumiem,bo czasem mam taką ochotę zjeść coś słodkiego ,że nie daję rady i sięgam po coś.A gdy jednak mam ochotę na coś,ale próbuję się powstrzymać siostra wyskakuje mi z paczką chipsów ha ha jak żyć ? Też macie taki problem ? Drugą rzeczą jaką zmieniłam jest pozytywne nastawienie do książek.Wiem,że kiedyś omijałam to ogromnym łukiem.Nigdy nie lubiłam czytać.No,czasem jak już musiałam były to lektury szkolne,ale nic poza tym.Teraz postanowiłam to zmienić,trochę myślałam o tym,żeby iść do liceum o profilu dziennikarskim,dlatego przyda mi się to w rozwijaniu wyobraźni,większego doboru słownictwa.Wiecie o co chodzi.Kolejną rzeczą jest nauka ,szkoda ,że zabrałam się za nią tak późno.To wszystko dzieje się ze względu na nową szkołę.Nie wiem jakie będą moje wyniki w nauce w tym roku,ale postaram się,żeby były jak najlepsze.Żeby tylko dostać się do dobrej szkoły(najpierw muszę ją wybrać haha) no a potem zobaczy się co dalej :) Jestem zadowolona z tego co zmieniłam,myślę pozytywnie ,nie zadręczam się ,co daje mi jeszcze więcej pewności siebie :) Może zdecyduję się na jeszcze inne zmiany? Jak na razie nie mam pomysłów,może za jakiś czas coś wpadnie mi do głowy :)


haha selfie zaraz po tym jak przyszły moje nowe aviatorki haha <3 zdj.jeszcze z tamtego roku ;3




Zmieniliście coś w swoim życiu? 
Jak wpłynęło to na Wasze samopoczucie?


14 komentarzy:

  1. zmienilam kilka rzeczy , i mysle ze wyszlo mi to na dobrze :)
    =^-^=
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. cute
    my new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/shopzerouvcom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie zmiany, ale w wyglądzie nic mi sie ostatnio nie zmieniło :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię zmiany :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiany są przydatne w życiu, aby nie poddawać się monotonii :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zmiany to tylko na lepsze! :) trzymaj się cieplutko!

    blackrosesandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami zmiany wychodzą nam na dobrze , lecz czasami mogą okazać się ogromną pomyłką ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :-)
    zapraszam do mnie
    http://arianaandnatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniłam ostatnio parę rzeczy i myślę, że dzięki temu czuję się o wiele lepiej ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami warto coś zmienić :)
    mam takie same oksy <3333

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysl:))


    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie,że ćwiczysz codziennie-tak trzymać!
    Ja także uwielbiam słodycze,nie potrafiłabym chyba się od nich odzwyczaić :)]
    Świetne selfie <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama w sobie próbowałam wiele zmienić
    czasem z dobrym, czasem ze złym skutkiem.
    ale nigdy się nie poddaję :) cudowny blog <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń