wtorek, 24 lutego 2015

Wiosna idzie szybkimi krokami...

Hejjj :D
Co tam u Was? Jak się trzymacie ? Ja już po całym tygodniu chorowania od poniedziałku w szkole.Trochę się rozleniwiłam przez ten czas.Ale powolutku wszystko się formuje.Sprawdziany prawie wszystkie zaliczone,w tym tygodniu  czeka mnie jeszcze z biologii i języka rosyjskiego.Więc jest okej.Pogoda jest coraz ładniejsza,z czego bardzo się cieszę.Nie mogę się doczekać ,aż będzie ciepło i będę chodziła krótkich t-shirtach i spodenkach ;3 Do tego moje ulubione aviatorki ,trampeczki i gotowe <3 W takim wydaniu czuję się najlepiej.Mam nadzieję,że zima  się już nie pojawi.O niee ! Nie chciałabym tego xd Tak więc,pisząc do Was oglądam 'Szkołę' ha ha a zaraz po tym zabieram się do pisania mojego opowiadania na język polski ;3 A potem się jeszcze zobaczy :)

A teraz zostawiam Was z pięknymi krajobrazami wiosennymi <3 Tak dla klimatu ;D











Zauważyliście  już oznaki wiosny? 

14 komentarzy:

  1. Bardzooo lubię wiosnę i chcę żeby już była ♥ A i te zdjęcia są śliczneeeeeeee ♥♥♥

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czekam już na wiosnę :)) powoli ją widać , u mnie jest strasznie ciepło , i świeci piękne słońce :))
    Bardzo mnie zafascynowało to że uszczysz się języka Rosyjskiego :)) też bym chciała lecz u mnie w szkole jest Niemiecki :))))
    Pozdrawiam <3
    zapraszam na nowego posta <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, u mnie szaro, buro i ponuro :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też liczę na to, że zima już nie wróci :D
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne obrazki! ♥
    jadnak ja najbardziej chyba lubie zime ;/

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear!! I have just found your blog and I like it! Would you like to follow each other? Just let me know and I will be back here!
    Kisses
    www.alphasdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obrazki :) Aż chce się wiosny ! :) http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz chce wiosnee! Ale pogoda juz robi sie calkiem wiosenna,
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejju jak pięknie ! Oby ta wiosna przyszła jak najszybciej :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę doczekać się wiosny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia od razu poprawiły mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wiosny jeszcze nie zauważam, ale tęskno mi za ciepełkiem

    OdpowiedzUsuń