sobota, 28 lutego 2015

ŻEL MYJĄCY NORMALIZUJĄCY NA DZIEŃ/NA NOC-opis,recenzja

Hej !
Dziś przygotowałam dla Was coś na temat Żelu myjącego normalizującego na dzień/na noc .Prosiliście mnie o recenzję produktów ,jakie pokazywałam Wam TU :) Bez dłuższego wstępu ,zaczynamy :) O kolejnych produktach napiszę,za jakiś czas ,jak już ich wykończę :)

Produkt prezentuje się tak :


Oczyszczający ,spłukiwalny żel myjący .Nie zawiera mydła .Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające
-ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
-ściągająco-normalizujący zinc coceth aulfate



Substancje czynne nawilżająco-kojący
-kwas laktobionowy,alantoina i prowitamina B5



Czysta i świeża skóra:
-Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry
-Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
-Kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum
-Poprawia nawilżenie i miękkość naskórka
-Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Sposób użycia:
Nanieść żel na dłonie i umyć twarz przy użyciu wody.Omijać okolice oczu.Stosować rano i wieczorem.



MOJA OCENA :
Produkt nie zawiódł moich oczekiwań .Jest naprawdę dobry.Ma przyjemny zapach,po umyciu ,twarz jest świeża i oczyszczona.Idealny na poranną pobudkę ! :D Kosztował ok.12zł i ma 200 ml :) Jak najbardziej polecam :)


+Jutro mój 100 post ,macie jakieś życzenia ?
Co chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu ?

Ps.Moja przyjaciółka Justyna ma dziś urodziny :D Życzenia składałam Jej już na facebooku,instagramie hah ,pozostaje mi napisać jeszcze tu :
Justyna jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego ! <3 


buziaki :*



9 komentarzy:

  1. Nice review dear.
    New post: http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/victorias-dress-review.html
    Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie go kupiłam i czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że mnie też nie zawiedzie. :D Ale powiem Ci, że ja zapłaciłam 8 zł :P
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój produkt z garniera do oczyszczania jest jeszcze prawie cały,więc szybko się nie skoczy,ale jeśli tak to na pewno pomyślę o tym ;))
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. This is the fist time I am on your blog and I really like it :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja to świetna firma więc produkt na pewno godny polecenia :)
    .Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam i również nie zawiódł jak i inne produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń