sobota, 21 lutego 2015

Kwiatonators,Saszanators,Beliebers,Directioners... kim oni właściwie są ?

Słowo,które używane jest jako określenie społeczności fanów to Fandom.Fandomy przyznawane są osobom,które mają jakiegoś idola,idolkę ,którym się interesują lub po prostu lubią słuchać jego muzyki.Takich fandomów jest teraz bardzo dużo.Na rynku pojawia się coraz więcej nowych talentów.Nie każdemu mogą się one podobać,ale istnieje na pewno grupka osób ,która tą osobę bardzo podziwia.Z tego też nazywają się oni,od nazwiska (nie zawsze) artysty,czy artystki  bądź
ulubionego serialu,takich przykładów jest bardzo dużo.Są to między innymi Dawid Kwiatkowski ,jego fandom to Kwiatonatros ; Saszan -Saszanators ; Justin Bieber-Beliebers ; One Direction - Directioners ; Selena Gomez ;Selenators ; Ariana Grande -Arianators i wiele wiele innych.Fandomy,czyli ta grupa osób mających swojego idola ,często jest hejtowana .Ale to chyba nic nowego.Tak po prostu musi być i nic tego zmieni.Najgorsze jest to ,że nie zna tej osoby bliżej ,ale wie więcej na jej temat niż ona sama i czasem nawet dowiaduje się nowych rzeczy o sobie.Na różnych portalach społecznościowych tworzone są strony z obraźliwymi komentarzami na temat tej osoby.Potrafią wyzywać samego idola/idolkę wraz z fandomami.Przez co często dochodzi do kłótni ...i do bardzo niebezpiecznych sytuacji.W tamtym roku w ostatni dzień wakacji byłam na koncercie Dawida Kwiatkowskiego w Markach.Wszystko było super ,świetny koncert,świetna atmosfera .Żyć nie umierać.Stałam z Justyną na końcu przy barierkach.W pewnym momencie rozległy się jakieś krzyki .Odwróciłyśmy się ,a za nami szła grupka osób,zwykła grupa nastolatków.Jedna z nich trzymałą w ręku tablicę,kartkę..już sama nie pamiętam ,na niej był napis " Dawid Kwiatkowski to pedał " i co tu dużo mówić...były jakieś spory,ale na szczęście nic się nikomu nie stało.Według mnie to zachowanie było naprawdę chamskie i wredne.Nie wiem co w ten sposób chciały osiągnąć te osoby,co najwyżej zwrócić swoją uwagę.Nic poza tym...Do czego dążę? Nie musimy wszystkich lubić,ale nie możemy też ich obrażać.To że ktoś nie lubi np. Biebera ,nie znaczy,że musi go hejtować to usranej śmierci.Ja mimo tego,że jestem Kwiatonator,wiem dokładnie co to znaczy i jak to wygląda.Często spotykam się z obraźliwymi komentarzami na temat Dawida ,ale nie zwracam już na to uwagi.Hejterzy po prostu zazdroszczą tego,co tej osobie udało się osiągnąć.Nie mogą znieść tego i wyżywają się na nim.Każdy słucha czego chce,każdy może lubić kogo chce ..Jeden może słuchać disco polo ,drugi popu ,a jeszcze trzeci rapu.Każdy jest inny i każdy ma inny gust.Zamiast wyzywać ,zostawić komentarze dla siebie.Tak będzie najlepiej :) Trochę się rozpisałam ,ale mam nadzieję ,że warto :)



A Wy należycie do jakiegoś fandomu ? 

25 komentarzy:

  1. Nice post dear!
    New post: http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/dr-teefahs-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie rozumiem ludzi, którzy tak się zachowują. Ostatnio mam wrażenie,że czego byś nie słuchał to jest źle.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nalezę do żadnego
    Super Blog ♥
    zapraszam http://asiag-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja należę do Rihanna Navy ^^
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem belieber:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. nie naleze do zadnego fandomu, ale podziwiam tych, ktorzy maja swojego idola ;)

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest takie irytujące -,-
    Nie słucham Kwiatkowskiego, Bieber'a itp. Ale podziwiam ich, bo naprawdę mają talent. Inni poprostu im zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie należę ale szanuję gust i wybory innych i nie wtrącam się w to :)

    Zapraszam :
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej. fajny blog. ja słucham rapu, nienawidzę tak szczerze Kwiatka czy kogoś takiego...
    ale blog ogólnie fajny ;) zapraszam.
    raapsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :))
    Ja należę do Sheerios, uwielbiam nasz fandom. Oni wszyscy są dla mnie jak rodzina <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. OJEJ ale się rozpisałaś : ** mam małą rade staraj dodawać się chociaż kilka zdjęć do postu bo dużo osób zwraca na to uwagę pozdrawiam :) http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na pewno skorzystam z Twojej rady :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Ja jestem Directioner, Belieber i Kwiatonator:)
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie należę do żadnych fandomów. Ja nie lubię muzyki Kwiata ale nie hejtuję go.
    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Omg, nie mialam pojecia ze takie pojecia istnieja. Czuje sie teraz mega staro... Strasznie lubie muzyke, nie jestem jednak fanka zadnego z tych wykonawcow.
    Swietny post, Buziaki!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie nie przypisuje się do żadnych fandomów.
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem Swiftie <3
    Moja koleżanka lubi Dawida :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne zdanie, ogolnie rozumiem co ktos moze miec do tego, czego slucha druga osoba...
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przynależę do żadnych fandomów i chyba nie mam zamiaru :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem Arianator i Rihanna's navy :)
    obserwuję , katie-about-katie.blogspot.com , wpadniesz ? :* :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie należę do żadnego fandomu..
    O tym Saszanators nie słyszałam..
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem kwiatonator :)

    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/05/koncert-dawida-kwiatkowskiego-pop.html

    OdpowiedzUsuń