niedziela, 1 marca 2015

50 Przypadkowych Faktów o mnie .

Witajcie :)
Piszę do Was jeszcze spod kołdry hah ,nie chce mi się po prostu wstać.Bo w końcu trzeba jakoś wykorzystać ten weekend prawda? Więc leże i nie wstaje .Powiem Wam o pewnej sytuacji z wczoraj,która z jednej strony mnie ucieszyła ,a z drugiej zasmuciła haha .No to tak..w piątek wieczorem dowiedziałam się,że Dawid Kwiatkowski będzie w DDTVN,pierwsza moja myśl :Musze jechać ! Nie ma innej opcji,żebym przegapiła taką okazję,a do Warszawy nie mam daleko,więc luzik.Musiałam wstać baardzo wcześnie ,budzik ustawiłam na 5:20 ,ponieważ o 6:22 miałabym autobus.Oczywiście jak to z rana każdy nastolatek/nastolatka sprawdzam telefon,czyli co się dzieje na facebooku,instagramie,snapchacie itp.W jednym z portali Dawid napisał ,że 'Ci ,którzy mogą być dzisiaj pod studiem DDTVN,przykro mi ,ale nie będę mogł do Was wyjść ,bo od razu jadę na koncert do Zabrza ' .Zatkało mnie ,nie wiedziałam co powiedzieć .Z jednej strony dobrze,że uprzedził ,chociaż bym nie jechała na marne,ale z drugiej strony ,szkoda,bo dawno go nie widziałam ,od grudnia bodajże.Ale trudno,zrezygnowałam i zostałam w domu,Z drugiej strony byłam strasznie wściekła ,bo specjalnie wstawałam tak rano hah i co ? Mam pecha i tyle.Ale nie ma co się załamywać,na pewno będzie jeszcze okazja ,że się z nim zobaczę.Co zrobiłam potem? Czytałam książkę,jestem przyzwyczajona do tego,że jak wstanę to już nie mogę usnąć,więc nie miałam innego wyboru.Ogólnie sobota udana,odrobiłam lekcje ,wieczorem obejrzałam prześwietną komedię "21 Jump Street" jeśli jeszcze jej nie wiedzieliście koniecznie musicie to nadrobić .Naprawdę warto,można się pośmiać.Trochę odskoczyłam od tematu,ale to nic,chyba się nie gniewacie co nie? haha te moje historie z życia wzięte :D

Okay,więc tak postanowiłam zrobić dziś 50 przypadkowych faktów o mnie.Z takiej okazji,że dziś 100 post ! jupi! jaram sie ha ha :D I oczywiście ,dlatego,żebyście mogli mnie lepiej poznać :) Także zaczynamy :)


1.Uwielbiam podróżować,gdybym tylko mogła zwiedziłabym cały świat ! :D

2.Najbardziej chciałabym zwiedzić USA,Hiszpanię,Francję,Anglię :)

3.W przyszłości chciałabym zamieszkać w Warszawie,ale co będzie za kilka lat,tego nie wiem,Może zmienię zdanie do tego czasu.

4.Nie lubię zwracać na siebie uwagi.

5.Mam częste napady śmiechu,tylko ,że nie wiem z czego haha

6.Ostatnimi czasy polubiłam czytać książki,w sumie to już wiecie o tym ,ale co tam ;3

7.Jestem 'kinomaniakiem' ,jak tylko mam wolną chwilę zabieram się do oglądania jakiegoś filmu,dziś pewnie też coś obejrzę ,myślałam o filmie 'Szkoła uczuć' dużo osób go oglądało,jestem trochę zacofana.

8.Lubię ubierać się na sportowo,czyli bluza ,jeansy,adidasy,fajny t-shirt z nadrukiem.

9.Kocham jeść!!! <3

10.Mam problem z tym ,że wszystko chce i nie potrafie sobie odmówić.

11.Uwielbiam jeździć na łyżwach,rolkach,rowerze,ogółem kocham sport.

12.Bywałam na kilkunastu koncertach...

13.Mój ulubiony serial ,jaki oglądam od samego początku (zdarzały się przerwy ),ale zawsze do niego wracałam to "Pierwsza Miłość "

14.Lubię też oglądać "Rodzinkę.pl" :D ps.Od marca nowy sezon ! Nie mogę się doczekać :)

15.Nie na widzę matematyki i geografii

16.Za to lubię angielski ,polski :)

17.Internet moim życiem haha

18.Jestem nie śmiała.

19.Przy występach publicznych zawsze mam tremę.

20.W podstawówce ,chętnie uczęszczałam na zajęcia teatralne,taneczno-muzyczne.

21.Nigdy nie ciągnęło mnie do przedmiotów ścisłych.

22.Nie lubię osób,które 'podlizują się',żeby się komuś przypodobać,albo tych co 'chcą pokazać jacy oni są fajni' i tych ,którzy wywyższają się.

23.Mam numer 9 w dzienniku.

24.Uwielbiam śpiewać,ogólnie lubię muzykę,to część mojego życia ;3

25.W piątej klasie podstawówki poznałam osobę ,która jest ze mną do dziś i mam nadzieję,że będzie na zawsze <3

26.Mam obsesje na punkcie czekolady oreo haha



27.Urodziłam się 9 stycznia ,choć powinnam 31 grudnia bądź 1 stycznia,trochę się spóźniłam :3

28.Mam młodszą siostrę w czwartej klasie.

29.Nazywa się Wiktoria .

30.Non stop się kłócimy,jak to bywa z młodszym rodzeństwem.

31.Jestem nie cierpliwa i to bardzo.

32.Piosenkę ,której zawsze słucham i nigdy mi się nie znudzi to 'Lalalove' Honoraty Skarbek






33.Film ,który mogłabym oglądać nos stop to wszystkie części Kevina 'Trzy metry nad  niebem' ,'Gwiazd naszych wina' , 'Love,Rosie ' ...i pewnie jeszcze coś,ale na to chwilę nie potrafię sobie przypomnieć.

34.Kiedyś miałam obsesję na punkcie gazet Bravo,Bravo Gril,Fun Club itp.

35.Teraz zamiennikiem tych gazet są ; Joy ,Glamour :)

36.Nie lubię osób fałszywych,czyli tych co zmieniają się,aby być lubianym.

37.Mam aska ,ale rzadko na niego wchodzę.

38.Boję się pająków ,ropuch aghh blee aż mnie ciary przeszły

39.Czy jestem odważna ? nie wiem,nie mogę tego określić

40.Zdarza mi się czasem powiedzieć coś,zupełnie bez sensu hah

41.Jak już wiecie jestem Kwiatonators i Honlovers

42.Czasem potrafię być bardzo marudna  ;3 i denerwuje tym ludzi haha

43.Lubię dowiadywać się nowych rzeczy,ale oczywiście tych co mnie interesują .

44.Nie lubię jeść późno w nocy,bo rano źle się czuję :(

45.Nie zdarzyło mi się chyba nigdy poryczeć,przy żadnym filmie romantycznym.

46.Będąc w podstawówce byłam zuchem ,a potem harcerką.

47.Kiedyś byłam ogromną fanką Hannahy  Montany ;3 jejku ale to dziwnie zabrzmiało ;3

48.Mam ponad 170 cm wzrostu.

49.Zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze i umieć zrobić szpagat !

50.W szkole podstawowej bardzo lubiłam grać w gumę :)



I to by było na tyle.Dziękuję tym,co chociaż przeczytali to co napisałam,i nie pozostawili bezsensownego komentarza typu ' fajny post'.Jeszcze raz dziękuje <3 



11 komentarzy:

  1. O już dużo o Tobie wiem Xd
    Jaka Ty wysoka jesteś ! :o Zazdroszczę :)
    Też kocham czekoladę oreo, inne mogłyby nie istnieć :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła uczuć to piękny film :-) Rodzinkę.pl też lubię, to jeden z najlepszych polskich seriali w ostatnich latach :-) Jestem tak samo wysoka jak ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do czekolady oreo to też mam obsesję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. rodzinkę.pl uwielbiam, a od pewnego czasu pierwszą miłość też oglądam:)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym być taka wysoka *,*
    Hyhyhy 45 faktów się zgadza ze mną :D
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodobala mi sie odpowiedz nr 10 :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałabym być tak samo wysoka jak ty, bo niestety jestem bardzo niska i najprawdopodobniej już nigdy nie urosnę :(

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada oreo najlepsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też mam aska, ale rzadko na niego wchodzę :) świetny tag
    mogę prosić o kliknięcia w linki z ubraniami z choies? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  11. osoby, które lubią matematykę są chyba wybrykami natury :)
    a kto nie boi się pająków. no kto :D?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń