wtorek, 3 marca 2015

Luty 2015 - Ulubieńcy

Hej :)
Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca luty.W tym miesiącu ,chyba pierwszy raz nie ma kosmetyków ani jedzenia.Może,dlatego,że w tym miesiącu nie jadłam niczego,co zwróciłoby moją uwagę.Tez miesiąc był dla mnie taki bardziej 'muzyczny ' 'filmowy' oraz 'książkowy' to chyba przez moją chorobę ,z którą walczyłam cały tydzień .Niby dobrze,nadrobiłam kilka rzeczy,które odkładałam długi czas :)



Piosenki,które są ze mną  od początku lutego to :

Lily Allen-Fuck You 


Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą piosenką dopóki nie obejrzałam filmu ; 'Love ,Rosie'.Gdy tylko ją usłyszałam ,zakochałam się i przez kilka ,a nawet kilkanaście dni miałam na nią'fazę' :D




Beyonce - Crazy in Love


Piosenka ,pewnie dobrze przez Was znana.Mogliście ją usłyszeć w filmie ' 50 twarzy Greya' .Ja jeszcze go nie widziałam,ale piosenka oczywiście ,gdzieś tam mi się natknęła :)




I ostatnia piosenka ,czyli
Ellie Goulding-Love me like you do 


Tutaj ,to już całkiem nie mam co się rozpisywać.Ta piosenka ogarnęła cały internet,szczerze mówiąc.Mi się ona bardzo podoba ,teledysk również niczego sobie :)



KSIĄŻKI :
  1. Trzy metry nad Niebem -powiem tylko tyle,najlepsza książka ,jaką dotąd czytałam <3
  2. Pamiętniki Wampirów - książka bardzo fajna,jeśli ktoś lubi tego typu książki :) Czyli wampiry i te sprawy ..
  3. Love,Rosie-ta książka jest dla mnie taką 'motywacją',ponieważ to właśnie od niej zaczęła się moja chęć do czytania książek.Zrobiła na mega pozytywne wrażenie ,zresztą pisałam już o niej wcześniej,przy recenzji o TU :) 
  4. Tylko Ciebie Chcę-druga część książki 'Trzy metry nad niebem' .Szczerze,to jeszcze nie do końca ją przeczytałam,ale już teraz mogę powiedzieć,że jest FAN TA STY CZNA ! Po prostu się w  niej zakochałam,jest zdecydowanie lepsza od pierwszej części :) Polecam! Naprawdę warto do niej zajrzeć :)



FILMY:
  1. Bejbi Blues-świetna polska komedia,urzeczywistniająca życie nastolatków ,a raczej ich problemy ;3 Więcej o tym filmie opowiem,w kolejnej części 'Filmy ,które polecam..' ,która na pewno pojawi się w najbliższym czasie.
  2. Love,Rosie - oczywiście jak książka to i film heh nie mogłam go przegapić.Zaraz po przeczytaniu książki ,zabrałam się za niego i jestem bardzo zadowolona.
  3. Sala Samobójców- ten film odkładałam naprawdę długi czas,dużo osób go mi odradzało,że jest bez sensu i szkoda oglądać.Co ja mogę powiedzieć.Nigdy nie spotkałam się z filmem,tak dziwnym,może jest dla mnie jeszcze nie zrozumiały,bo sądząc po komentarzach wiem tyle,że może do niego nie dorosłam ,tego nie wiem.Dlatego też,nie przypadł bardzo mi do gustu i raczej nie obejrzę go po raz kolejny.Jestem ciekawa ,co Wy sądzicie o tym filmie ? Napiszcie mi o tym w komentarzach :)
  4. Tylko Ciebie Chcę- co tu dużo mówić,piękny ,romantyczny film <3 Na pewno będę do niego wracać przez dłuugi czas :)
  5. 21 Jump Street- przezabawna komedia ,o której..... opowiem Wam za jakiś czas ha ha musicie być cierpliwi ! <3


A jakich Wy macie ulubieńców miesiąca luty ?
Może jest coś ,co polecacie mi przeczytać,obejrzeć? 




10 komentarzy:

  1. A ja miałam sobie obejrzeć jakiś fajny film i znowu jakoś nie wyszło. Może obejrzę sobie Love,Rosie.
    A tu moi ulubieńcy
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko Bejbi Blues i Salę samobójców <3 Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love me like you do <3 to jest chyba najcudowniejsza piosenka ever haha
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Film Sala samobojcow tez mi sie bardzo podobal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love me like you do! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lily Alen też lubię tą piosenkę, a także oglądałam film 21 jump street i Love, Rosie ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great music playlist!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  8. Love Me Like You Do - zakochałam się w tej piosence, już od kilku dni jej słucham! <3 Uwielbiam posty z ulubieńcami! :*

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Zapraszam na nowego posta! (klik) :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże kocham te piosenki !!! Też znam je z Love, Rosie <3 Nawet je teraz słucham <333 Co do filmów to musze obejrzeć Tylko Ciebie chcę, a książki to teraz czytam lekturę "Romeo i Julia" :/
    Pozdrawiam cieplutko :* ! Zapraszam do mnie :) Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń