wtorek, 28 kwietnia 2015

Don't trust nobody

Dosłownie  'Nikomu nie ufaj '


W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć osobę ,której możesz zaufać.Na co dzień dość często spotykamy się z takimi sytuacjami ,jak powierzony sekret przyjaciółce/koledze/koleżance ,który lada moment zna cała szkoła.Czujesz się wtedy okropnie i nie masz już  zaufania do tej osoby.Jesteś bezbronna/y i nie wiesz co robić w takiej sytuacji .Pewnie odrzucasz tą osobę,nie dając jej nawet żadnego wytłumaczenia ani drugiej szansy.Jednak każdy popełnia błędy ,musimy się z tym liczyć.Gdybyśmy usunęli tą osobę ze swojego życia ,potem byśmy tego żałowali.Ale nie ma odwrotów ,wtedy byłoby już za późno.








Pewnie zadajecie sobie pytanie ...jak zdobyć zaufanie drugiego człowieka  ? Myślę,że najlepszym sposobem byłoby spędzanie z nim więcej czasu,rozmawianiu na różne tematy,wtedy wiedzielibyśmy jaki on jest ,i czego na pewno by nie zrobił.(choć czasem możemy się nieźle zdziwić... )






Jednak w XXI wieku coraz to bardziej nie ufamy ludziom.Każdemu zależy na tym,by było mu dobrze,mało kto zwraca uwagę na innych.Dla naszego dobra potrafimy zrobić coś naprawdę okrutnego drugiej osobie ,bez żadnego zastanowienia.





Zdarza się też tak ,że boimy się rozmawiać z ludźmi na jakikolwiek temat,bo nie wiemy,czy ta osoba nie poleci zaraz do drugiej powiedzieć jej o tym.Według mnie to jest najgorsze co może być ,jednak to zdarza się najczęściej.Przypuśćmy...rozmawiają ze sobą dwie koleżanki,jedna mówi do drugiej 'tylko nikomu nic nie mów ' ,ona odpowiada ' no wiem,wiem komu miałabym powiedzieć? ' .Na drugiej przerwie podchodzi do ciebie znajoma i mówi 'czemu nic mi nie powiedziałaś ? ' Pytasz się 'skąd o tym wiesz?  ' Chociaż ty i tak wiesz kto...przecież mówiłaś to tylko jednej osobie.


Dlatego wydaje mi się ,patrząc ze swojej perspektywy ,że powinniśmy naprawdę bardzo uważać ,komu i co mówimy.Abyśmy potem nie byli zdani na nie przyjemności .




A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?  :)





12 komentarzy:

  1. Ja mam zaufanych przyjaciół którym mogę o wszystkim powiedzieć,ale czasem naprawdę trzeba uważać co się,komu mówi :).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :*
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    wikawika-blog.blogspot.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 2 osoby, którym na peeewno mogę zaufać <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z autopsji wiem, że nie powinno się ufać byle komu... sama nie wiem czy mam kogoś komu mogę ufać bezgranicznie.
    Ciekawy wpis, jeśli interesuje Cie moje zdanie na niektore tematy zajrzyj, dopiero zaczęłam :)
    http://msnz-jas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry post, pokazujący jakie naprawdę jest to zaufanie.

    Pozdrawiam i zapraszam :) Mój blog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że trzeba kogoś bardzo dobrze poznać, zanim mu w pełni zaufamy. :)

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle, ze ufac warto tylko najblizszym, ktorych dobrze znamy i wiemy, ze nigdy niekomu nic nie wygadaja.

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki mojemu doświadczeniu, nie ufam nikomu tylko dlatego, że ktoś inny ufa tej osobie. Jestem bardzo ostrożna w stosunku do ludzi.
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh niestety nie można nikomu ufać, takie czasy :/
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super post
    obserwuje :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń