sobota, 25 kwietnia 2015

Plany na przyszłość ...

Hello ,
Pewna osoba w komentarzu pod poprzednim postem napisała mi propozycję dotyczącą następnej notki.Jeśli to czytasz ,bardzo Ci dziękuję !rilseee.blogspot.com :D Przechodząc dalej,temat mojej przyszłości jest teraz czymś dla mnie trochę odległym.Jestem w takim wieku ,że nie potrafię powiedzieć ,kim bym chciała być ,czy też co chciałabym robić.Jednakże są marzenia.Marzenia,które trzeba spełniać.W ostatnim czasie dużo  myślałam nad tym co będzie dalej,co chcę robić... jeszcze kilka lat temu chciałam być aktorką ,ale stwierdziłam ,że zupełnie się do tego nie nadaję,więc odpuściłam.Potem przyszła myśl o śpiewaniu ,ale to też odpada ,ponieważ nie lubię występów publicznych,zawsze się stresuję i nie potrafiłabym zaśpiewać tak przy wszystkich ,choć w codziennym życiu,często śpiewam,bardzo to lubię.Czasem nawet chciałabym stanąć na takiej scenie ,zaśpiewać coś ,porwać publikę do tańca haha i zejść ze sceny z radością i uśmiechem na twarzy. Coś wspaniałego.Ale cóż ,nie potrafię się przełamać ....chyba nie da się temu zaradzić :3 Od kiedy zaczęłam pisać bloga i weszłam w ten 'nieco starszy wiek ' zrozumiałam co tak naprawdę chciałabym robić.Dziennikarstwo. Może dlatego ,że interesuję się takim show-biznesem jak i życiem celebrytów.W swoim życiu spotkałam już wiele takich 'sławnych' osób i wiem ,że cudownie by było przeprowadzać z nimi wywiady.Z racji tego ,że też bardzo się interesuję muzyką pomyślałam o prowadzeniu programu muzycznego,na przykład na Esce ;D hah te marzenia <3 Wiem,że przede mną będzie ciężka ,mega ciężka praca.Ale jeśli chce się coś osiągnąć ,to chyba warto :) A co przyniesie życie? Zobaczymy :)


Coś motywującego do posłuchania <3



'Pamiętajcie ,możecie wszystko '



A jakie są Wasze plany na przyszłość ?

15 komentarzy:

  1. Zdać licencjat i znaleźć pracę w zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie mam planów świetna piosenka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w planach!
    A piosenke juz gdzies slyszalam... jakies 10 lat temu. Cover?

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że chcesz iść w kierunku dziennikarskim
    zaprasza
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam planów :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wybiegam jakoś planami w przyszłość :) Teraz tylko myślę o tym żeby dostać się na dobry staż lub do dobrej pracy :)

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam milion planów na przyszłość, tylko który wybrać jako przewodni.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeżeli chodzi o przyszłość to ja najdalej wybiegam hmm do września? haha pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej skupić się na teraźniejszości :) lubię planować, ale niezbyt szczegółowo :)

    OdpowiedzUsuń