czwartek, 23 kwietnia 2015

Powrót !!

Cześć :D
Nareszcie po wszystkim .Egzaminy właśnie dziś dobiegły końca ,yeah ! Szczerze ,miałam już dość po pierwszym dniu.Powiem tak nie poszło mi najgorzej,ale mogło być lepiej,dlatego że ,dałam się złapać w niektórych zadaniach,przez co kilka punktów mniej .Ale trudno,było ,minęło. Według mniej najgorszy był chyba angielski rozszerzony ,przyrodnicze ,a najłatwiejszy angielski podstawowy,choć tam też mam błędy.Jeśli chodzi o stres,był ale tylko pierwszego dnia ,potem jakoś się tym nie przejmowałam. A jakie będą końcowe wyniki,dowiem się o tym dopiero w czerwcu.Dziś jeszcze byłam na drobnych zakupach ,w tą sobotę mam wesele (oczywiście nie moje ! :D ) .Już niedługo  będę musiała typować swoje 'top' szkoły ponadgimnazjalne ,zaraz czerwiec ,koniec roku ,ten czas szybko minie ,zobaczycie .Poza tym chyba nic szczególnego się u mnie nie działo.Łapcie dawke zdjęć ! :D + Teraz notki będą pojawiały się częściej ,mam nadzieję,że nic mi w tym nie przeszkodzi :) Macie jakieś życzenia dotyczące postów?  Dajcie znać w komentarzach !























































Pisał ktoś z Was egzaminy gimnazjalne ? Jak Wam poszło  ? :)


19 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, z resztą jak twój cały blog. Jesteś bardzo pozytywną osobą :))
    Mam do ciebie prośbę. Czy mogłabyś wejść do mnie? Dopiero zaczynam i nie wiem czy komuś się podoba to co robię.. Z góry dziękuję z całego serduszka!:) http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 Miło mi to słyszeć :) Oczywiście ,że zajrzę :*

      Usuń
  2. Oddaj tego loda! Świetnie, że udało Ci się napisać egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Taak to jest najważniejsze,ponieważ gdyby mi się coś stało (cokolwiek) to bym pisała bodajże w sierpniu i to w zupełnie innej szkole ! ;3

      Usuń
  3. Ja pisałam tyle,że jakieś 7 lat temu ale stres pamiętam był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, nie pisałam :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze egzaminy przede mną, choć sobie nie wyobrażam, że będę musiała je pisać :D
    http://czekoo.blogspot.com/ <--- Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piszę dopiero za 2 lata :)
    obserwuje, moge liczyć na rewanż ? :)
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Czekam tylko na wakacje, mam nadzieję że dostaniesz się do swojej wymarzonej szkoły! :)
    agness-blog.blogspot.com - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje dziękuje <3 Też mam taką nadzieję ;3

      Usuń
  8. Mnie ten cały stres z egzaminami czeka za rok i już się tochę obawiam. Mam nadzieję że dobrze Ci poszło i dostaniesz się to wymarzonej szkoły :)

    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jak już wspominałam największy stres jest tego pierwszego dnia :) Później lajcik ;D haha .Dziękuuje :*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może napisz post o.. hmm o swoich planach na przyszłość :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne selfie ;)
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń